Credit Cards Center Credit cards from our partners
Reply
Established Contributor
Posts: 769
Registered: ‎04-20-2012
0

OMG NO WAY Discover!!!!!

I just apped for a Discover Motiva Card and my heart was pounding while the website was processing my app and it came back and said approved!!! I just about passed out when i saw that! I called 1-800-Discover to find out the limit and a very nice lady in Delaware transfered me to a guy in new accounts and said my limit is $1,000 and in 4 to 6 days i'll have my card!!! OMG i can't believe this!! I'm still shaking!! I should have stayed in the garden but i just couldn't help myself and it paid off! Now my plans have changed. If you have seen earleir i wanted to wait while some inquaries fall of and get a barclays but i don't think that is what i want to do. for right now i will "sock drawer" my capital one, and as you may have seen earlier i just got my Amazon Store card from 500 to 800 so i'm gonna keep that "in the sock drawer" as well. I can't believe this i have started from zero and now i have good enough credit to have 6 cards including Discover! OMG!!! Smiley LOL maybe when my BOA Secured Card graduated next July they will see how hard i've worked and give me a generious limit! I'm deffidently gonna stay in the garden and try so hard to resist all temptations to app for the next 2 years at least cuz i have too many cards. I will still see if i can get Capital One to waive annual fees so i can keep it open, then later close it since Discover makes up for it. I'm in primeville now for sure! I owe it all to you guys on this forum! I couldn't have done it without you! Thanks!!! Smiley LOL

Capital One QuickSilver MC $4.5K | Amazon $1.8K (CLOSED) | Walmart $5K | Paypal SC w/Debit card $5K (CLOSED) | BOA Cash Rewards Sig $6.5K | BOA BBR $1K | Discover IT $13.5K | AMEX Sr Green Charge (NPSL) | PNC CashBuilder $1.5K | Paypal Extras MC $6k | PNC Auto Loan $20,038.75 | AMEX SimplyCash Biz CC $3k | BOA Cash Rewards Biz CC $3.5K | Chase Freedom $8K | CapOne Spark BIZ Cash Visa Sig $5k | AMEX SimplyCash Biz CC $10k (LLC) | AMEX Everyday $2k | Sallie Mae WMC $4.4K | Citi Double Cash WEMC $5k
Regular Contributor
Posts: 193
Registered: ‎08-26-2012
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!

CONGRATS!!!! My heart was pounding as well when I was just Approved for the Chase Freedom!!! AWESOME. 

CSP $9500, CapitalOne VentureOne Sig Visa $8000 Chase Freedom Sig Visa $5000, Citi ThankYou Preferred Sig Visa $5000, Amazon Store Card $5000, Discover IT $4800, CapitalOne Quick Silver MasterCard $4000, Fidelity AMEX $4000, Sallie Mae Mastercard $3300, Hilton Honors Sig Visa $3300, Citi Double Cash $2700, SunTrust Cash Rewards $2500, Citi Simplicity Visa $2300, AMEX BCE $2000, AMEX Everyday $2000, Amazon Reward Visa $1800, BP VIsa $1800, Barclays Apple Visa $1700, Suncoast FCU $1000, Target REDCard $700

Current Scores: EQ 727 (Fico), EX 735 (Fico) **In the Garden unti....forever.
Mega Contributor
Posts: 15,442
Registered: ‎04-09-2011
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!


linux007969 wrote:

I just apped for a Discover Motiva Card and my heart was pounding while the website was processing my app and it came back and said approved!!! I just about passed out when i saw that! I called 1-800-Discover to find out the limit and a very nice lady in Delaware transfered me to a guy in new accounts and said my limit is $1,000 and in 4 to 6 days i'll have my card!!! OMG i can't believe this!! I'm still shaking!! I should have stayed in the garden but i just couldn't help myself and it paid off! Now my plans have changed. If you have seen earleir i wanted to wait while some inquaries fall of and get a barclays but i don't think that is what i want to do. for right now i will "sock drawer" my capital one, and as you may have seen earlier i just got my Amazon Store card from 500 to 800 so i'm gonna keep that "in the sock drawer" as well. I can't believe this i have started from zero and now i have good enough credit to have 6 cards including Discover! OMG!!! Smiley LOL maybe when my BOA Secured Card graduated next July they will see how hard i've worked and give me a generious limit! I'm deffidently gonna stay in the garden and try so hard to resist all temptations to app for the next 2 years at least cuz i have too many cards. I will still see if i can get Capital One to waive annual fees so i can keep it open, then later close it since Discover makes up for it. I'm in primeville now for sure! I owe it all to you guys on this forum! I couldn't have done it without you! Thanks!!! Smiley LOL


CONGRATS!!!

 




Silver Spade Garden Club Member - Last App 12/16/13 - Looking for a clean slate NO INQ's / Diamond Inspired!
Starting Score:
EX (PLUS) 583 EQ FICO 565 TU FICO 590 3/15/2011 / Goal Scores: 720
Current Score: EX FICO (PSECU) 671 (myFICO) N/A / EQ FICO 679 / TU08 FICO 678 / TU VS 706 3/6/2014
Established Contributor
Posts: 797
Registered: ‎05-01-2012
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!

congrats!

Starting Score: EX: 575 (PSECU 5/2/12) TU: 582 (3/6/12) EQ: 664 (4/27/12)
Current Score: EX: 699 (PSECU 06/04/14) 702 (my FICO 08/05/14) TU: 699 (08/01/14) EQ: 675 (07/08/14)
Goal Score: 720
20K PSECU 7/12 | 12K USAA 9/12 | 11K BOA 1-2-3 9/12 | 9K Citi HHonors 9/12 | 8.5K Citi AAdvantage 5/08 | 5K Chase Sapphire Pref. 9/12 | 3.8K Barclays USAir 7/12 | 6K Walmart Dis. 11/12 | 1K Amex SPG 11/12 | 2K Amex BCP 1/13
Regular Contributor
Posts: 243
Registered: ‎02-29-2012
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!

Congrats...Smiley Happy

Zync from American Express- NPSL
Amex BCE- $1,000
Discover IT- $1,500
Bank of America 1-2-3 Rewards-$1,000
Chase Freedom- $500
Capital One- $500
Regular Contributor
Posts: 211
Registered: ‎08-23-2012
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!

Congrats!!!
Established Contributor
Posts: 568
Registered: ‎08-24-2012
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!

yay! woot woot! Smiley Happy

"When you are down in the mouth, remember, everything turned out ok for Jonah."

Current FICO's(by lender) 10/9/12
EX:649, EX:651, TU:683
Contributor
Posts: 253
Registered: ‎08-06-2012
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!

I was nervous as well when I app'd for Discover last monday and absolutely THRILLED when I got the approval for $1500. 

Hopefully my card will be here tomorrow. I can't wait! 

 

 

Congrats!!!


Walmart Discover ($5000) - Amazon ($5500) - Cap1 Cash Rewards ($2000) - Meijer ($5000) - Discover More ($1800) - Car Care One ($2100) - Amex Delta Skymiles ($2000) - Citi Thank You Preferred ($2000) - Chase Freedom ($500) - Sam's Club, GE ($1237?)
Valued Member
Posts: 140
Registered: ‎09-26-2012
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!

YES YES YES!!! GO OP!!!!

Established Contributor
Posts: 769
Registered: ‎04-20-2012
0

Re: OMG NO WAY Discover!!!!!

Do they auto increase by any chance? Since i have plenty of available credit for now, i don't want to spook Discover by calling them later sometime next year or something  and asking for an increase. I also don't want to spook anyone else. I fear that Capital One, GE, Bank of America or even Disover could review my credit file and see i have alot of accounts in a short time and decide to close an account, so i'm gonna resist the urge to app and be careful with the credit i use, so i don't spook anyone! I'm still shaking from the approval... lol & i'm kinda paranoid right now i guess. lol

Capital One QuickSilver MC $4.5K | Amazon $1.8K (CLOSED) | Walmart $5K | Paypal SC w/Debit card $5K (CLOSED) | BOA Cash Rewards Sig $6.5K | BOA BBR $1K | Discover IT $13.5K | AMEX Sr Green Charge (NPSL) | PNC CashBuilder $1.5K | Paypal Extras MC $6k | PNC Auto Loan $20,038.75 | AMEX SimplyCash Biz CC $3k | BOA Cash Rewards Biz CC $3.5K | Chase Freedom $8K | CapOne Spark BIZ Cash Visa Sig $5k | AMEX SimplyCash Biz CC $10k (LLC) | AMEX Everyday $2k | Sallie Mae WMC $4.4K | Citi Double Cash WEMC $5k
Advertiser Disclosure: The listings that appear on myFICO are from companies from which myFICO receives compensation, which may impact how and where products appear on myFICO (including, for example, the order in which they appear). myFICO does not review or include all companies or all available products.
† Credit cards for FICO Score ranges: The score ranges are guidelines based on actual applicant approvals and having a FICO Score in a particular range does not guarantee you will be approved for credit cards recommended in that range.

Copyright ©2001-2015 Fair Isaac Corporation. All rights reserved.   | Terms of Use | Privacy Policy | Sitemap

IMPORTANT INFORMATION: All FICO® Score products made available on myFICO.com include a FICO® Score 8, along with additional FICO® Score versions. Your lender or insurer may use a different FICO® Score than the versions you receive from myFICO, or another type of credit score altogether. Learn more

FICO, myFICO, Score Watch, The score lenders use, and The Score That Matters are trademarks or registered trademarks of Fair Isaac Corporation. Equifax Credit Report is a trademark of Equifax, Inc. and its affiliated companies. Many factors affect your FICO Score and the interest rates you may receive. Fair Isaac is not a credit repair organization as defined under federal or state law, including the Credit Repair Organizations Act. Fair Isaac does not provide "credit repair" services or advice or assistance regarding "rebuilding" or "improving" your credit record, credit history or credit rating. FTC's website on credit.