cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

which design do you like more?

mfinsmi1
Regular Contributor

which design do you like more?

trying to figure out what one will look cooler in my wallet lol 

 

IMG_0824 Medium.jpeg

Active Cards:

Chopping Block:

Rebuilding Starting Scores - December 2021

FICO SCORE 8/9 - Current

Stats: 6/6; 9/12; 10/24 --- AAoA=4 YRS, 8 MO

Message 1 of 21
20 REPLIES 20
Bill77
New Contributor

Re: which design do you like more?

I've never been a fan of anything with a monogram.

Message 2 of 21
_ptatohed
Frequent Contributor

Re: which design do you like more?

Should I be embarassed that I don't know what MF stands for?  Miles something? 

 

Isn't the lower card a Student card?  

5% CB rotating: ; Everyday 3% CB: ; Everyday 5%: ; Retired to sock drawer after AOD: ;  In my sights / On my radar:
Message 3 of 21
tricie17
Frequent Contributor

Re: which design do you like more?

I love the monogram. Looks professional.

Starting Score: 544
Current Score: 661
Goal Score: 700


Take the myFICO Fitness Challenge
Message 4 of 21
mfinsmi1
Regular Contributor

Re: which design do you like more?

@_ptatohed lmao 😂 ... they are my initals hahaha 

 

also - you can choose a bunch of designs you can get up to 4 cards i believe 

Active Cards:

Chopping Block:

Rebuilding Starting Scores - December 2021

FICO SCORE 8/9 - Current

Stats: 6/6; 9/12; 10/24 --- AAoA=4 YRS, 8 MO

Message 5 of 21
OmarGB9
Community Leader
Super Contributor

Re: which design do you like more?


@mfinsmi1 wrote:

@_ptatohed lmao 😂 ... they are my initals hahaha 

 

also - you can choose a bunch of designs you can get up to 4 cards i believe 


Oh I thought it was MF for MyFICO... Smiley LOL


Last App: 12/27/2021
Penfed Power Cash Rewards Visa Signature

Currently rebuilding as of 04/11/2019.

Starting FICO 8 Scores:




Current FICO 8 scores:


Message 6 of 21
Taurus22
Valued Contributor

Re: which design do you like more?

I personally use the monogram version myself. Looks classy in the wallet, IMO.

My Wallet
Sock Drawered

On Deck:
Message 7 of 21
NoMoreE46
Community Leader
Valued Contributor

Re: which design do you like more?


@mfinsmi1 wrote:

trying to figure out what one will look cooler in my wallet lol 

 

IMG_0824 Medium.jpeg


Gotta go with the MyFico design. Smiley Wink

 

 

Apple Card GS 14,000
Barlcays Rewards 17,000
Capital One QS 30,000
Capital One Savor 5,000
Chase Prime 6,000
Citi Custom Cash 8,000
Discover It 20,500
PenFed Plt Rewards 15,000
PNC Points 17,000
Target Redcard MC 13,000
WF Active Cash 17,000
WF Propel 21,000
————————————-
Elan Smart Business Rewards 10,000
Message 8 of 21
NoMoreE46
Community Leader
Valued Contributor

Re: which design do you like more?

I collect the NHL cards.  I have like 14 different teams so far... 

Apple Card GS 14,000
Barlcays Rewards 17,000
Capital One QS 30,000
Capital One Savor 5,000
Chase Prime 6,000
Citi Custom Cash 8,000
Discover It 20,500
PenFed Plt Rewards 15,000
PNC Points 17,000
Target Redcard MC 13,000
WF Active Cash 17,000
WF Propel 21,000
————————————-
Elan Smart Business Rewards 10,000
Message 9 of 21
mfinsmi1
Regular Contributor

Re: which design do you like more?

@NoMoreE46 @OmarGB9 lmao im cracking up 🤣 .... (thats exactly why i got it cause i wanted to flex/promote myfico .........)

Active Cards:

Chopping Block:

Rebuilding Starting Scores - December 2021

FICO SCORE 8/9 - Current

Stats: 6/6; 9/12; 10/24 --- AAoA=4 YRS, 8 MO

Message 10 of 21
Advertiser Disclosure: The offers that appear on this site are from third party advertisers from whom FICO receives compensation.